Friday, May 7, 2010

bOsan...

xtau nk wat ape...bohsan btol duk skool xbuat apa2...
ermmm...lama xmenulis kat cni...
about work...as usual la...always bz...but always bersyukur ke hadrat Illahi coz beri rezki yg melimpah ruah utk bantu family...^_^...alhamdulillah~

rasa cam nk sambung blaja...tp xtau la coz da ada commitment..bez jer rase ms jd student dlu...xyah pk psl keje...

tetiba teringat kt someOne...rasa sakit hati...sedih..kecewa...sume ader...
tp nk wat cmner...smua da Allah tentukan...
setiap org xlari dr kesilapan...aku cuma berharap Allah mengampuni dosa2 ku yg lalu dan sentiasa berikan aku petunjuk ke jalan yg lurus...semoga dia pn sedar kesilapannya...

bila diputar kmbali kisah2 lama dlm memory ni, mmg sakit hati btol..aku sentiasa dihina...sejak aku kecil sehingga sekarang..dipermain2kan..rasanya seolah2 aku xpernah bahagia...tp perasaan kecewa hanya akan mendatangkan kemarahan...dan kemarahan akan menyebabkn dendam yg xsudah2...dendam pula hnya menyebabkan dosa...dan dosa pula mmbawa ke neraka..na'uzubillah....

tapi aku tahu allah maha penyayang kepada hambanya...allah akan menggantikan sesuatu yg lebih baik dalam hidup ini...aku redha dengan segala ketentuan-Nya...
aku cuma berharap allah jadikan aku seorg yg tabah...teguh keimanan dan sentiasa bersyukur dengan apa yg diberikan oleh-Nya..amin...

No comments:

Post a Comment